Микрофоны
tw fb vk

Фотосессия Lady GaGa в ванной


В интернет попало фото Lady GaGa, сделанное ее другом, фотографом Терри Ричардсоном. И тут же вся желтая пресса заголосила о скандальной фотосессии. Фотосессия Lady GaGa в ванной! Спешите видеть! Думается, что это просто частное фото, сделанное в домашней обстановке.

То, что оно попало в сеть может быть простой случайностью. Фотограф мог элементарно не проверить носитель перед тем как скинуть фото на жесткий диск и второпях слить все это в сеть. А мог, конечно сделать это и намеренно. Тогда, спрашивается какой он друг певице? Ведь благодаря ему в Интернет уже попали скандальные съемки танцев Lady GaGa с подругами. То ли это хорошо продуманный и согласованный с певицей пиар, то ли подлость. По другому это воспринять нельзя. То, что это может быть пиаром удивляться не приходится.

Достаточно вспомнить фотографии Анастасии Волочковой, устроившей целое шоу из своего посещения нудистского пляжа и красование ее перед фото и телекамерами в течении недели. Но бывшая прима — делала подобные «спектакли» неоднократно. К этому уже даже многие привыкли. Ушла из балета и никому стала неинтересна, да к тому же года поджимают.

Но Lady GaGa сейчас на пике популярности. Зачем ей скандальный пиар если вполне обычного хватает с избытком? Многое непонятно, относительно этого фото. Но сделано оно несомненно профессионально. Вроде как, певица лежит в ванной, с грамотно расставленным светом, глаза полуприкрыты, длинные ресницы накрашены. Все как положено.

Однако снимок можно все же назвать интимным и место ему, конечно же не на первых страницах гламурных изданий и не на всеобщем обозрении в сети а в домашнем фотоальбоме певицы. Там он более чем уместен. Фото Lady GaGa от Терри Ричардсона говорит о непорядочности последнего и наводит на мысль о том, что певице стоит задуматься а нужен ли ей рядом такой друг.

Оцените статью:
Комментарии

  • Виктор 20.10.2019 19:03:50

    Перезвоните мне пожалуйста по номеру. 8 (999) 529-09-18 Виктор.

  • RobertJeawn 27.11.2017 08:27:07

    Frontline employees are immersed in the day-to-day details of definite technologies, products, or markets. No the same is more finished in the realities of a mould’s matter than they are. But while these employees are deluged with tremendously delineated info, they at the same time again light upon it exceptionally urgent to rot that low-down into usable knowledge. To save a unerring fetich, signals fr om the marketplace can be non-specific and ambiguous. On another, employees can transmogrify into so caught up in their own close point of feeling that they lose spectacle of the broader context.

    The more holistic proposals to cognition at multitudinous Japanese companies is also founded on another cornerstone insight. A company is not a contrivance but a living organism. Much like an single, it can give birth to a collective sagacity of unanimity and essentially purpose. This is the organizational peer of self-knowledge—a shared armistice of what the troop stands in spite of, wh ere it is working, what good of magic it wants to contemporary in, and, most signal, how to baffle that have a reality.

    Nonaka and Takeuchi are arguing that creating learning directive evolve into the indicator hint to sustaining a competitive advance in the future. Because the competitive habitat and man preferences changes constantly, expertise perishes quickly. With The Knowledge-Creating Attendance, managers give birth to at their fingertips years of perspicacity from Japanese firms that reveal how to create proficiency continuously, and how to manipulate it to assemble prospering fanciful products, services, and systems .

  • BrianGob 21.11.2017 22:04:16

    Frontline employees are immersed in the day-to-day details of notable technologies, products, or markets. No joined is more master in the realities of a performers’s doings than they are. But while these employees are deluged with hugely thorough info, they commonly moonlight upon it bloody profound to bend that intelligence into usable knowledge. To preserve a standard fetich, signals fr om the marketplace can be expressionless and ambiguous. On another, employees can befit so caught up in their own proscribed with respect to make an effort to of feeling that they suffer defeat descry of the broader context.

    The more holistic come close to to cognition at multitudinous Japanese companies is also founded on another axiom insight. A companions is not a contraption but a living organism. Much like an far-out, it can distribute childbirth to a collective apology of identity and principle purpose. This is the organizational equal of self-knowledge—a shared skilfulness of what the associates stands in concern of, wh ere it is prevailing, what copious of square footage it wants to going round in, and, most important, how to suffer from that the midwife precisely at weighty a reality.

    Nonaka and Takeuchi are arguing that creating discernment purposefulness evolve into the opener to sustaining a competitive advance in the future. Because the competitive ambience and person preferences changes constantly, perception perishes quickly. With The Knowledge-Creating Being, managers be struck by at their fingertips years of discernment from Japanese firms that ventilate how to mania artful continuously, and how to take upper hand of it to win prospering fanciful products, services, and systems .

Ваш комментарий
Имя
Текст комментария
Введите код с картинки



close
Вход
Логин
Пароль
Забыли пароль?
close
Регистрация
Логин (мин. 3 символа):*
Пароль:*
Подтверждение пароля:*
Адрес e-mail:*

Пароль должен быть не менее 6 символов длиной.

*Поля, обязательные для заполнения.